نام بیماری های قند خون Fundamentals Explained

Wiki Article

۶ کاربرد عالی جینسینگ و ۶ مزیت شگفت آنگیز آن برای سلامتی

۲ روش متفاوت و بسیار مؤثر جهت درمان طبیعی پینه پا در خانه که تاکنون نمی‌دانستید

آیا ۲۰۰ میلی گرم در دسی لیتر قند خون بعد از غذا طبیعی است؟

من خانمی ۴۷ ساله هستم که طی آزمایش خون برای چک آپ متوجه شدم قند خونم بالاست...با توجه به نتایج، در مرز پیش دیابت و دیابت هستم... سه ازمایش خون ناشتا۱۳۰، ۱۱۵ و ۱۳۶

یکی از روش‌های کاهش قند خون این است که به سراغ رژیم غذایی سالم بروید. به طور کلی غذاها و نوشیدنی‌هایی که به کندی جذب بدن می‌شوند، بهترین انتخاب برای کنترل قند خون بالا هستند چرا که با مصرف آن‌ها فرد دچار افزایش یا افت قند خون نمی‌شود.

بررسی میزان قند خون با استفاده از روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد که یکی از روش‌های خانگی استفاده از دستگاه قند خون یا گلوکومتر می‌باشد؛ برای استفاده از این دستگاه باید قطره خون از نوک انگشت یا بازو را بر روی نوار تست درون دستگاه قرار دهید و سپس سطح گلوکز خون توسط دستگاه تخمین زده می‌شود.

دانه های ۳ انگور فرنگی هندی را خارج کرده و میوه ها را به یک خمیر نرم تبدیل کنید و در یک پارچه توری نرم بریزید.

قند ناشتا بین ۱۱۵ تا ۱۲۵ عالی است داروی بیشتری لازم نیست. اگر هم زمانی لازم بود دارو بیشتر شود، گلورنتا را دو بار کنید بهتر است تا اضافه کردن گلی کلازید.

شما باید نشانه ها و علامت های قند خون پایین را به سرعت مورد توجه قرار دهید زیرا عدم درمان هیپوگلیسمی می تواند به موارد زیر منجر شود:

برای اطلاع در مورد نحوه انجام تست کتون ادرار، مطلب «در روزهای بیماری چه کنیم؟» را مطالعه نمایید.

این کار مایعات از رفته از طریق ادرار بیش از حد را جبران نموده بیماری کاهش قند خون و همچنین به رقیق کردن قند خون اضافی شما کمک می کند.

بگذارید ۲ قاشق غذاخوری دانه شنبلیله در طول شب در یک لیوان آب یا شیر خیس بخورد.

..ده روز بعد دوباره ازمایش خون دادم و قند ناشتا ۱۱۵ بود و قند سه ماهه ۶/۲ بود... دو سه ماه بعد قند ناشتا ۱۳۶ و قند دو ساعته ۱۵۶...(روز ازمایش استرس و بی خوابی داشتم)....دکتر گفت دیابت داری ولی نیاز به دارو نیست و ورزش و رژیم رو رعایت کن...

بزرگترین بخش را با سبزیجات غیر نشاسته ای پر کنید تا مطمئن شوید که ترکیبی سالم از غذاهایی که فیبر، ویتامین و مواد معدنی را تامین می کنند، دریافت می کنید. 

Report this wiki page