Fascination About درمان ریزش مو دکتر ناصح

Wiki Article

سلامت نیوز :ریزش مو یک فرآیند مداوم نیست و فراز و نشیب دارد. در یک دوره موهای فرد می ریزند و در دوره ای دیگر ریزش مو متوقف می شود. در درمان ریزش مو، پیداکردن علت آن بسیار مهم است. امروزه در داروخانه ها تونیک های مختلف تقویت مو وجود دارد که ممکن است در درمان ریزش مو موثر باشند.

میکروبلیدینگ یا کاشت ابرو؟یکبار برای همیشه درست انتخاب کنید!

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. پس برای جلوگیری از ریزش مو پیشگیری مهم‌ترین توصیه است. مو هم مانند هر قسمت و هر عضو دیگری از بدن نیاز به مواد غذایی کافی دارد تا بتواند رشد کند و از سلامت خوبی برخوردار شود.

..منم مشکل ریزش مو دارم سعیم رو هم کردم و درانتها رهاش کردم درسته مو نداریم ولی زندگی زیباتر از این حرفاست .

حرارت بالا باعث خرد شدن و شکستن تارهای مو می‌شود. اگر می‌خواهید موهای خود را حالت دهید، آنها را صاف و یا فر کنید، از دستگاه‌های مطمئن استفاده کنید، همچنین سری داغ آنها را برای طولانی مدت روی موی خود قرار ندهید و هر ۱۰ ثانیه دستگاه را جا به جا کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر حرارت بالای وسیله حالت‌دهنده شما، گوش یا انگشتان دستتان را درمان ریزش مو دکتر جاوید می‌سوزاند، یعنی حرارتش بسیار بالا است و می‌تواند به همان اندازه موجب سوختن مو هم بشود.

دارو – تعداد زیادی از داروهای تجویز شده ممکن است بر رشد مو تأثیر بگذارد، از جمله داروهای سرطان، افسردگی، آرتریت، نقرس و فشار خون بالا و همچنین داروهای رقیق کننده خون.

درست مانند موهای سر، موهای ریش و سبیل هم دارای یک چرخه طبیعی رشد است. چرخه‌ی رشد موهای ریش هم دقیقا مانند مراحل رشد موهای سر شامل سه‌فاز آناژن (مرحله اول رشد موهای صورت)، فاز کاتاژن (مرحله گذار غیرفعال) و فاز تلوژن است که عموما ریزش طبیعی ریش‌ها در این مرحله است.

اگر می خواهید پیشرفت ریزش مو را کند یا متوقف کنید، ممکن است درمان هایی مانند دارو یا کاشت مو وجود داشته باشد.

در صورتی که دچار آلوپسی آندروژنیک شده اید و یم خواهید با ماینوکسیدیل آن را درمان کنید باید آن را بصورت مادم العمر ادامه دهید.

شیمی‌درمانی دلیل مهم دیگر ریزش موی صورت آقایان است. آلوپسی ناشی از شیمی‌درمانی در آقایان که می‌تواند موجب ریزش موی مردان شود، ممکن است در صورت و روی ریش‌ها اثر بگذارد.

بهتره بصورت ریشه ای با مراجعه به پزشک طب سنتی کارای درمان رو پیش بگیرید

طب سوزنی هم به تعادل هورمون ها و کاهش ریزش موی هورمونی کمک خواهد کرد.

شامپو، لوسیون و سرم های تقویت کننده معمولا حاوی ترکیباتی مانند عصاره رزماری، گزنه،کافئین، پروتئین گندم، شنبلیله، آرگان و ترکیباتی از این قبل هستند.

اکثر مردان و زنان با افزایش سن متوجه ریزش تدریجی مو می شوند یا نازک شدن مو را تجربه می کنند.

Report this wiki page